20 december, 2011

Give Away!

So because it's almost Christmas and I'm in the giving-mood.
I will do a little give away!
You can win the ring below in size MED/LRG.

(If you have small fingers you can wear it on your thumb, looks really cute!)
All you have to do is follow me with Google Friend Connect.
And leave a message with your name and email address. 
This give away is international so it's for everybody.
That's all! Good luck everybody
p.s. this give away will end on 27 December.  x
P.S. I know it's just a ring, but I wanted to give you something for sticking with me even though I don't update as often as I did before. 

20 opmerkingen:

  1. aaawh leuk!

    ik doe mee!
    1) ik volg je via GFC
    2) judithhuls@hotmail.nl

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke give-away, maar ik heb heel dunne vingertjes dus ik denk dat ik 'm niet pas! jammerrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe mee! :)
    ifyoufindstyle@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute ring! Ik ben helaas bang dat ik hem niet pas want ik heb echt worstenvingers :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel leuk uit!

    wesaywinternights@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ok, let's give it a try...
    Boris.
    cboris_91@yahoo.com.
    Nice blog, BTW

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik volg je met GFC en dit is mijn mail;
    fashiontasticworld@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga meedoen, leuk!
    denisekoopmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een mooie ring. Dan doe ik zéker mee!

    X annevanderzanden@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dankjewel voor de link! Ik heb de reactie verwijderd. haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee!
    Mijn give-away is net gesloten (:

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch vind ik het leuk dat je een give away doet. En ik wil dolgraag mee doen. Daarom volg ik je nu met GFC. Je kunt me bereiken op vintagirie@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke give away! Ik doe mee!
    Ik volgde je al met GFC.
    Mijn e-mailadres is catwalkcriminal@live.nl en mijn naam is Linda ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke give-away! Ik heb hele dunne vingers (lees: ik pas die lieveheersbeestjes ringetjes voor kleine kindjes nog), dus dit gaat 'm niet worden!
    Liefs,
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke give-away, ik doe mee. En ik volg je :) x

    Email: Eleonora.Elena@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leukk!
    ik doe zeker mee!
    ik volg je!

    lisapekel@gmail.com

    xx veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen