23 september, 2012

Bohemian.

Shirt: Tunisia, Legging: Action, Heels: Primark, Cuff: H&M.
Best relaxing shirt ever, it's so comfortable. Add some heels and a velvet legging and you have an bohemian outfit ;)
This shirt is from Tunisia, but easy to make yourself. 
Probably will make one myself if I have the time.
So busy with my new school; loaaads of homework!
But hopefully it'll be all worth it and next year I can go and live/study in Utrecht, and get out of this shit-hole of a town!
Enjoy your Sunday! x

17 opmerkingen:

  1. Staat je goed en super mooi!

    www.senorita-annemijn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je armband! En hele leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfit heb je aan! Leuk gecombineerd met je heels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie outfit zeg! Vind alle items die je draagt superleuk.
    En wat supervet dat je naar Tunesië bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou zelf nooit zoiets dragen maar jou staat jou super leuk! We volgen je via Bloglovin, volg je terug? <3 Liefs LynSelStyle

    www.lynselstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ładny blog <3
    tyynka.blogspot.com
    Obserwuje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zei net al tegen Denise dat ik baal dat ik de Action leggings niet pas,
    ik hou echt van velvet leggings!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele vette top heb je aan! en echt prachtig gecombineerd. superleuke outfit!

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik houd echt van je shirt gewoon! Leen mij die een keer haha!

    BeantwoordenVerwijderen